سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهدی مشکات ـ شعرونظر

هرگاه در حصار مشکلات قرار گرفتید، سیل صلوات راه بیندازید، چراکه این سیل، حتما مشکلات را با خود خواهد برد( نقل از علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه)

*برخی دوستان که دچار فشارها و ناملایمات روانی، مثل اضطراب ونگرانی، و دلشوره و افسردگی، و...نظائر آنها بودند تجربه کرده اند که: صبح ها در اولین فرصت وضو گرفته و  سپس تهاجم (1000)صوات به سوی مشکلات درونی را آغاز کرده اند(یعنی این بار، خودشان دست پیش را گرفته اند)؛ وآنگاه دراثر همین عمل ساده،  تمام مشکلات یادشده نیز ـ مثل لشگر شب در برابر اشعه ی آفتاب ـ به سرعت منهدم شده،  و بدین ترتیب،  آرامشی باورنکردنی حاصل شده است!.... همچنین ادامه ی هرروزه ی این صلوات ها، شادمانی و خرّمی درون را تثبیت می کند؛ و این  خود یکی از خاصیت های مهم و شفابخش صلوات است که در روایات بیان فرموده اند و پیشتر ذکر کردیم(:دامَ سروره)

*در مشکلات مادی  و بیرونی، مثل قرض وگرفتاری و فقر و اختلافات، و همچنین در بیماری های جسمی هم بارها همین روش را دوستان تجربه کرده اند. ازجمله، درخصوص بیماری های صعب العلاج، یکی از خویشاوندان عزیز که چند وقت پیش، فرزندشان بیماری نادر وناشناخته ای گرفت و پزشکان حتی نتوانستند بیماری او را تشخیص دهند؛ اما ایشان عهد کرد که تا روز ظهور امام، هرروز 1000 صلوات بفرستد و به لطف خداوند در همان روزهای اول بیمارشان کاملا سلامتی خود را به دست آورد!   (ازاین  دست کرامات وحکایات زیاد است...)

*همان طور که قبلا هم عرض شد: برای تاثیر بخشیدن بهتر وکامل تر صلوات ها، خوب است چهار نکته را رعایت کنیم: 1. با وضو باشد2. کمتر از هزار صلوات در هرروز نباشد 3. از همه مهم تر اینکه قلب وزبان همراه با یکدیگر باشند[1]( ر.ک: موج سوم مغزی: آلفا) 4. وسرانجام، حداقل  " یکسال کامل" بر این برنامه مداومت بورزند، تا آثار کامل آن معنوی آن، به بار بنشیند. انشاء الله

 ....................................................................................

1. به تعبیر خود رسول الله صلی الله علیه واله: « حبا و شوقا» یعنی از سر محبت و اشتیاق باشد. این شوق ومحبت قلبی، نکته ی بسیار مهم و کارسازی ست که تاثیر ونفوذ معنوی  صلوات، و نیز هرگونه ذکر و عبادتی را به طور فوق العاده افزایش می دهد 


ارسال شده در توسط مهدی مشکات(بیاتی)